En webshop løsning der lever op til høje kvalitetskrav

Hvis du går rundt med en lille iværksætter spire i maven og du har fundet den niche som du kunne tænke dig at specialiserer dig i, så er næste step, hvordan du kommer videre med projektet. Mange vælger i dag, at satse på den elektroniske verden og starte en hjemmeside op og skal du sælge produkter er det en webshop løsning du skal have gang i.

Det er vigtigt at du vælger den helt rigtige løsning, så du får mest ud af den løsning du vælger og den kan leve op til de behov og forventninger du har til en shop løsning.
En løsning der anbefales af mange er en Webshop 2 fra Scannet og det er blandt andet fordi den har en enestående performance og et total designfrihed så dit site kan blive responsivt,hvilket anbefales af alle i dag. Hvis ikke designet er responsivt, vil det ikke kunne tilpasse sig alle de forskellige søgemaskiner der benyttes i dag, lige fra en desktop til ipads og mobil telefoner.
Og da antallet af mobile søgninger bliver højere og højere hele tiden, bliver det hele tiden mere vigtigt at man har et responsivt design p åsin webshop løsning.

Samtidig får du et fundament, som tager hensyn og er optimalt i forhold til alle de faktorer der spiller ind når der tales SEO (search engine optimization eller på dansk søgemaskine optimering).
Men hvad er det egentlig for en størrelse det SEO og alle taler om det. Seo er de faktorer du selv kan justere på, for at komme til at ligge god i de organiske søgeresultater på google. Det er faktorer som title tags, descriptions, headings som H1, H2 m.m. Det er her din tekster på siden kommer i spil, for google læser din side ved at læse og prøve at forstå teksten og er der ingen tekst, kan google ikke identificere dit indhold. Men man kan ikke i dag bare skrive en sludder for en sladder – google er blevet så god til at forstå hvad der står på siden, så det har en betydning af den er relevans og kontekst på siden.
Og det spørgsmål mange stiller er, hvor lang skal sådan en tekst være? Og det er meget forskelligt hvor lang der er behov for, men en god tommelfinger regel er at tage et kig på konkurrenten og så have mere. Men 500 – 600 er ikke for meget, mange af de store SEO guru´er siger op mod nogle 1000 ord og over. Og det er når vi taler om forsiden eller kategorisider, ikke helt ned på produkt niveau.

En anden fordel ved at vælge en webshop 2, som din fremtidige webshop løsning er at der mulighed for mange integrationer og der kan tilføjes mange funktioner.
Nogle af disse funktioner kunne være muligheden for at udstede gavekort eller rabatkuponer. Det kunne også være et filtermodul, så du giver dine kunder mulighed for nemmere at finde de varer som de er på jagt efter, for eksempel ved at sortere efter størrelse, køn, variant m.m.
Eksempler på integrationer kan være fragt muligheder som GLS eller post Danmark eller til økonomisystemer som for eksempel e-conomic eller Quiink C5/NAV.

Så er du på jagt efter en weshop løsning, så tag et kig på webshop 2, du får en webshop løsning med stor brugervenlighed, en hurtig platform, 10 e-mail konti, gratis .dk domæne i et år. Du får også en gratis responsiv designskabelon eller muligheden for at lave dit eget responsive design og sidst men ikke mindst fri support på enten mail eller telefon.
Og du har faktisk mulighed for at teste denne webshop løsning af inden du vælger, da du kan prøve en gratis demo shop i 3 uger. Du kan derved finde ud af om den skal være din fremtidige webshop platform.
Du kan under referencer se eksempler på hvordan andre kunder har brugt shoppen og deres design, på den måde vil du have mulighed for, at få inspiration til hvordan din egen webshop vil kunne komme til at se ud med en webshop 2 løsning.